Jaką kaloryczność diety wybrać?

Jeśli masz problem z doborem dla siebie odpowiedniej kaloryczności  to możesz skontaktować  się z naszym dietetykiem dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach  18.00 – 20.00 pod nr tel.  794 44 11 11  lub przesłać do nas zapytanie drogą mailową na adres mailowy dostępny w zakładce kontakt.

Jak dokonać zamówienia diety?

Aby zamówić dietę należy złożyć zamówienie przez formularz zamówienia dostępny na naszej stronie www.dietanawidelcu.pl.  Zamówienie można złożyć wyłącznie online.  Po otrzymaniu od Państwa zamówienia wysyłamy maila z potwierdzeniem jego realizacji. Tylko otrzymanie maila daje gwarancję realizacji zamówienia.  Ważne jest aby zamówienie zostało złożone do godziny 20.00 na dwa dni przed faktycznym terminem rozpoczęcia diety.

Kiedy otrzymam mailowe potwierdzenie realizacji zamówienia?

Z uwagi na dużą ilość pracy na Państwa maile odpisujemy dopiero wieczorem. Prosimy o cierpliwość na pewno otrzymają Państwo od nas odpowiedź.

Gdzie mogę znaleźć menu diet?

Menu dołączane jest każdorazowo do zamówienia. Znajdą je Państwo w otrzymanych od nas torbach z posiłkami.

W jakich godzinach dostarczane są diety?

Diety na terenie Wrocławia dostarczane są w godzinach porannych od 5 rano. Istnieje możliwość dostawy diety pod same drzwi bez konieczności budzenia. Nasi klienci zostawiają nam wówczas kody do bram i diety zostawiamy pod drzwiami. Diety do miejscowości okolicznych m.in. do Oleśnicy dostarczane są  w godzinach popołudniowych po godzinie 16.

Czy można zmienić adres dostawy?

Tak, ale informację z nowym adresem dostawy musimy otrzymać od Państwa drogą mailową na dres dostępny w zakładce kontakt najpóźniej do godziny 20  jeden dzień wcześniej przed planowaną dostawą.

Czy w trakcie trwania diety mogę zmienić jej  rodzaj lub kaloryczność?

Tak, oczywiści wiązało się to jednak będzie z dopłatą jeśli wybrany przez Państwa pakiet będzie droższy lub rozliczeniem nadpłaty przy Państwa kolejnym zamówieniu. Informację o zmianie należy wysłać mailowo na adres mailowy dostępny w zakładce kontakt co najmniej na dwa dni robocze przed datą planowanej zamiany pakietu.

Czy mogę zrezygnować z diety w trakcie jej trwania?

W przypadku rezygnacji z diety dopuszczamy możliwość zwrotu płatności za niewykorzystany pakiet. Rozliczenie wykorzystanego pakietu nastąpi po cenach obowiązujących za 1 dzień trwania wybranej diety. Istnieje również możliwość przepisania pakietu na inną osobę.

Czy jeśli zamówię kilka zestawów pod ten sam adres to otrzymam jakiś rabat?

Tak, jeśli zamówią Państwo kilka zestawów (co najmniej 3) na ten sam adres dostawy to od ceny zamówionych zestawów otrzymają Państwo dodatkową zniżkę w wysokości  5 %.  Aby trzymać zniżkę należy w co najmniej jednym formularzu zamówienia zaznaczyć tę informację o chęci skorzystania z promocji  w uwagach. Promocja ta nie obejmuje zamówień na zestawy startowe.

Czy pojemniki w których dostarczane są posiłki przystosowane są do odgrzewania w mikrofalówce?

Tak, posiłki są w atestowanych pojemnikach , które można odgrzewać w mikrofalówce. Przed podgrzaniem należy zrobić tylko otwory w foli.

W jaki sposób można zapłacić za zamówione posiłki?

Możliwe jest wykonanie przelewu na nr konta : 38 1750 0012 0000 0000 3500 1093 lub płatność gotówką lub kartą bezpośrednio u kierowcy.

Kiedy należy zapłacić za zamówione posiłki?

Wszelkich płatności za zamówione posiłki można dokonać dopiero po otrzymaniu od nas mailowego potwierdzenia , że Państwa zamówienie zostanie zrealizowane.

Płatności przelewem należy dokonać najpóźniej na jeden dzień przed dniem rozpoczęciem diety. Dopuszczamy możliwość przesłania na adres mailowy  dostępny w zakładce kontakt potwierdzenia przelewu. W przypadku płatności gotówką lub kartą należność należy uiścić bezpośrednio u kierowcy  z góry za cały okres zamówienia najpóźniej w pierwszym dniu dostaw.